Στο παρακάτω άρθρο θα δούμε κάποιες χρήσιμες συμβουλές για αλυσοπρίονα. Χρήσιμες συμβουλές για αλυσοπρίονα που θα βοηθήσουν τόσο τον ερασιτέχνη όσο και τον επαγγελματία. Εξειδικευμένες χρήσιμες συμβουλές για αλυσοπρίονα για όλους εκείνους που απαιτούν πολύπλευρη πληροφόρηση και θέλουν να έχουν ολοκληρωμένες γνώσεις. Εδώ μπορείτε επίσης να δείτε άλλο άρθρο στο οποίο σας παρουσιάζουμε πως να χρησιμοποιήσετε ένα αλυσοπρίονο με ασφαλή τρόπο.
Προετοιμασία για την αποθήκευση του μηχανήματός σας
Αφότου καταλήξετε στην αγορά του αλυσοπρίονου σας θα πρέπει να γνωρίζετε κάποια πράγματα που θα σας φανούν ιδιαίτερα χρήσιμα, ειδικά για την αποθήκευση του εκάστοτε εργαλείου σας. Κατά την περίοδο αποθήκευσης πρέπει να προηγηθούν συγκεκριμένες ενέργειες προκειμένου να εκκινήσει ο κινητήρας του εύκολα την επόμενη φορά που θα τον χρειαστείτε. Αρχικά θα πρέπει να αδειάσετε το δοχείο καυσίμου από το καύσιμο που είχατε χρησιμοποιήσει. Έπειτα εκκινείτε την μηχανή, χωρίς βενζίνη στο δοχείο καυσίμων, και την αφήνετε να λειτουργήσει μέχρι να σβήσει. Μόλις σβήσει ο κινητήρας, ενεργοποιείτε το τσοκ και εκκινείτε την μηχανή εκ νέου μέχρι να ξανασβήσει. Όταν σβήσει και δεύτερη φορά, η μηχανή σας είναι έτοιμη για αποθήκευση.
Αν δεν εφαρμοστεί η διαδικασία αποθήκευσης σωστά το αποτέλεσμα θα είναι να βουλώσει το καρμπυρατέρ και δεν θα είναι δυνατόν να εκκινήσει ο κινητήρας την επόμενη φορά που θα τον χρειαστείτε. Η αντιμετώπιση αυτής της βλάβης διορθώνετε με αντικατάσταση του καρμπυρατέρ ή τον καθαρισμό αυτού και πραγματοποιείται μόνο από εξιδεικευμένο τεχνικό. Όπως καταλαβαίνετε είναι κάτι το οποίο είναι απαραίτητο για να αποφύγετε τυχόν προβλήματα στο μέλλον. Κάτι τέτοιο μπορεί να το διαπιστώσετε αν μετά από αποθήκευση μακράς διάρκειας ο κινητήρας σας δεν εκκινεί. Τότε μπορείτε να δοκιμάστε να εκκινήσετε το εργαλείο σας με τον παρακάτω τρόπο: Αφαιρέστε το μπουζί και ρίξτε 3 έως 4 σταγόνες καυσίμου με λάδι για δίχρονους κινητήρες μέσα στον κύλινδρο ή σκέτη βενζίνη αν πρόκειται για τετράχρονο κινητήρα. Τοποθετείστε το μπουζί και προσπαθήστε να εκκινήσετε τον κινητήρα με λίγο γκάζι και το τσοκ απενεργοποιημένο.
Πρώτη Χρήση Του Αλυσοπρίονου Σας
Κατά την πρώτη χρήση του αλυσοπρίονου σας θα πρέπει να προσέξετε να μην χρησιμοποιείτε το μηχάνημα σε πλήρες φορτίο. Συνιστάται να χρησιμοποιείτε το μηχάνημα με διαλείμματα ικανά να ρίξουν την θερμοκρασία του κινητήρα σας. Κατά την λειτουργία δεν θα πρέπει να υπερβαίνετε το μισό της διαδρομής του γκαζιού και να μην διατηρείται τις στροφές του κινητήρα σταθερές. Οι στροφές του κινητήρα κατά την φάση του στρωσίματος θα πρέπει να αυξομειώνονται. Η παραπάνω διαδικασία θα πρέπει να τηρηθεί για δύο πλήρη ντεπόζιτα καυσίμου. Ιδιαίτερη σημασία θα πρέπει να δώσετε και σε αυτή τη διαδικασία καθώς το σωστό στρώσιμο εξασφαλίζει και την μακροζωία του κινητήρα σας.
Διαδικασία Πρώτης Εκκίνησης Του Αλυσοπρίονου Σας
Αρχικά ετοιμάζετε μείγμα αμόλυβδης βενζίνης και λαδιού μίξης για δίχρονους κινητήρες το οποίο να συμφωνεί ή να υπερβαίνει τις προδιαγραφές API TC JASO FC ISO-L-EGD. Έπειτα τοποθετήστε το μείγμα στο δοχείο καυσίμου. Κατόπιν πιέστε το πρίμε για να εξαερώσετε και να τροφοδοτήσετε το κύκλωμα καυσίμου με καύσιμο, πιέστε περίπου 12 φορές. Στη συνέχεια ενεργοποιείστε το τσοκ και τον διακόπτη ανάφλεξης. Τραβήξτε την χειρόμιζα μέχρι ο κινητήρας να προσπαθήσει να εκκινήσει. Μετά τον χαρακτηριστικό ήχο προσπάθειας εκκίνησης, απενεργοποιείται το τσοκ και τραβήξτε την χειρόμιζα. Εφόσον πάρει εμπρός αφήστε τον κινητήρα στο ρελαντί μέχρι να φτάσει σε θερμοκρασία λειτουργίας. Επίσης θα πρέπει να ξεκινήστε την διαδικασία στρωσίματος αν χρησιμοποιείτε για πρώτη φορά τον κινητήρα του εργαλείου σας, όπως περιγράφεται πιο πάνω αλλά και στο εγχειρίδιο χρήσης.
Λάδι για την Αλυσίδα του Αλυσοπρίονου
Το λάδι που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε είναι μόνο ειδικό λάδι αλυσίδας για αλυσοπρίονα και μπορείτε να το προμηθευτείτε από τα κατά τόπους καταστήματα. Χρήση ακατάλληλου λαδιού αλυσίδας μπορεί να προκαλέσει ζημιά στην αντλία λαδιού. Επίσης προκαλούνται διαρροές στο κύκλωμα λαδιού από ακατάλληλα λάδια. Μην χρησιμοποιείτε παλιά λάδια μηχανής αυτοκίνητου ή χρησιμοποιημένα τηγανέλαια.
Αναλογία Λαδιού Μίξης
Θα πρέπει να προμηθευθείτε λάδι για δίχρονους κινητήρες (μίξης) το οποίο να συμφωνεί ή να υπερβαίνει τις προδιάγραφες API TC JASO FC ISO-L-EGD. Το λάδι σας θα πρέπει να είναι ημί- ή πλήρως συνθετικό. Η αναλογία λαδιού μίξης για δίχρονους κινητήρες θα πρέπει να είναι αυστηρά 30 γραμμάρια λάδι μίξης ανά 1 λίτρο αμόλυβδης βενζίνης. Διαφορετικά μπορείτε 120 γραμμάρια λάδι μίξης στα 4 λίτρα αμόλυβδης βενζίνης. Μην αλλάζετε την παραπάνω αναλογία σύμφωνα με οδηγίες από αλλά μηχανήματα. Αν υπάρχει ανάγκη για άλλη αναλογία σε διαφορετικό μηχάνημα φτιάξτε δυο μείγματα σε 2 χωριστά δοχεία. Καλό θα είναι πάντα να συμβουλέυεστε έναν ειδικό ή τις οδηγίες χρήσης του εκάστοτε εργαλείου που χρησιμοποιείτε.
Τρόχισμα Αλυσίδας
Συνίσταται να τροχίζετε την αλυσίδα κάθε ένα ντεπόζιτο βενζίνης, με αυτόν τον τρόπο διατηρείται πάντα σε καλή κατάσταση και η αλυσίδα αλλά και η λάμα. Αφήστε το εργαλείο σας να ξεκουραστεί και να κρυώσει κατά την διάρκεια του τροχίσματος της αλυσίδας σας.
Χρήσιμες Συμβουλές Για Τις Αλυσίδες
Αν θέλετε να αλλάξετε αλυσίδα στο αλυσοπρίονο σας θα πρέπει να βρείτε την κατάλληλη για το εργαλείο σας. Οι αλυσίδες χωρίζονται σε κατηγορίες – μεγέθη σύμφωνα με κάποια χαρακτηριστικά, όπως βήμα, πάχος οδηγού και τύπο δοντιού. Αναζητήστε τον τύπο αλυσίδας στην λάμα. Αν δεν αναγράφετε εκεί, αναζητήστε τον τύπο αλυσίδας στο εγχειρίδιο λειτουργίας του μηχανήματος σας. Αλλιώς επισκεφθείτε ένα συνεργαζόμενο κατάστημα με το αλυσοπρίονο σας και ζητήστε βοήθεια. Αν για κάποιο λόγο αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα με την αλυσίδα σας και δεν γυρνάει βεβαιωθείτε ότι δεν έχετε εμπλέξει το φρένο. Ακόμα ότι δεν έχετε σφίξει υπερβολικά την αλυσίδα και τέλος ότι έχετε τοποθετήσει τον σωστό τύπο αλυσίδας.
Αν παρατηρήσετε να μην λιπαίνεται η αλυσίδα σταματήστε αμέσως την λειτουργία του μηχανήματος σας, διαφορετικά θα προκληθεί πρόωρη φθορά στην λάμα και στην αλυσίδα. Βεβαιωθείτε ότι υπάρχει αρκετή ποσότητα λαδιού αλυσίδας για αλυσοπρίονα στο δοχείο λαδιού. Επίσης ελέγξτε ότι το φίλτρο λαδιού είναι σε καλή κατάσταση και ότι ο σωλήνας αναρρόφησης δεν εμποδίζεται ή δεν τσακίζει κάπου. Αν το πρόβλημα παραμένει, επικοινωνήστε με το σέρβις ή κάποιον ειδικό.
Προτείνουμε Αλυσοπρίονα
https://ergalia.gr/alisopriona-venzinokinita/9109-pc3000.html
NAKAYAMA – PC3000 Κλαδευτικό Αλυσοπρίονο Βενζίνης 25,4cc
https://ergalia.gr/alisopriona-venzinokinita/15802–.html
KRAFT – Κλαδευτικό Αλυσοπρίονο Βενζίνης
https://ergalia.gr/alisopriona-venzinokinita/14769-hcs-2500-g-12hp.html
HYUNDAI – HCS 2500 G Κλαδευτικό Αλυσοπρίονο 1,2HP
https://ergalia.gr/alisopriona-venzinokinita/9126-montana-first.html
GARLAND – MONTANA-FIRST Αλυσοπρίονο 37CC-35CM
https://ergalia.gr/alisopriona-venzinokinita/19166-gsh51-18-30hp-51cc.html
OLEO-MAC – GSH51-18 Αλυσοπρίονο Βενζίνης 3.0HP-51cc
Καλησπέρα, παρέλαβα απο εσας χτες, ενα αλυσοπρίονο nakayama;βενζίνης, το μονταρισα, εβαλα βενζίνη αλαλ δεν μπορω αν το βαλω μπροστά, δεν εχει φούσκα να τρομπαρεις την βενζίνη(αν το ειχα δει δεν θα το έπαιρνα)κ μαλλον θα εχω μόνιμα θεμα. Κ δεύτερον δεν υπαρχει πουθενα ενδειξη ον οφ, αν καταλαβα απο το βιβλίο οταν ειναι πανω ειναι στο ον. Αλλιως τι κανω? Ευχαριστώ.
Καλημέρα Μανώλη, για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη λειτουργία του εργαλείου σου μπορείς να μας καλέσεις στο 210-2515141 για να μιλήσεις με το τμήμα πωλήσεων και να τους εξηγήσεις ακριβώς τι χρειάζεσαι. Ευχαριστούμε πολύ.