Χρήσιμες Συμβουλές Για Θαμνοκοπτικά

Χρήσιμες Συμβουλές Για Θαμνοκοπτικά Μηχανήματα

Στο παρακάτω άρθρο θα δούμε κάποιες χρήσιμες συμβουλές για θαμνοκοπτικά και χλοοκοπτικά μηχανήματα. Χρήσιμές συμβουλές που θα βοηθήσουν τόσο τον ερασιτέχνη όσο και τον επαγγελματία. Εξειδικευμένες χρήσιμες συμβουλές για θαμνοκοπτικά μηχανήματα για όλους εκείνους που απαιτούν πολύπλευρη πληροφόρηση και θέλουν να έχουν ολοκληρωμένες γνώσεις. Εδώ μπορείτε επίσης να δείτε άλλο άρθρο στο οποίο σας παρουσιάζουμε κάποια θαμνοκοπτικά βενζινοκίνητα

Χρήσιμες Συμβουλές Για Θαμνοκοπτικά
Χρήσιμες Συμβουλές Για Θαμνοκοπτικά

Προετοιμασία για την αποθήκευση του μηχανήματός σας

Αφότου καταλήξετε στην αγορά του θαμνοκοπτικού σας θα πρέπει να γνωρίζετε κάποια πράγματα που θα σας φανούν ιδιαίτερα χρήσιμα, ειδικά για την αποθήκευση του εκάστοτε εργαλείου σας. Κατά την περίοδο αποθήκευσης πρέπει να προηγηθούν συγκεκριμένες ενέργειες προκειμένου να εκκινήσει ο κινητήρας μας εύκολα την επόμενη φορά που θα τον χρειαστούμε. Αρχικά θα πρέπει να αδειάσουμε το δοχείο καυσίμου από το καύσιμο που χρησιμοποιήσαμε. Έπειτα εκκινούμε την μηχανή, χωρίς βενζίνη στο δοχείο καυσίμων, και την αφήνουμε να λειτουργήσει μέχρι να σβήσει. Μόλις σβήσει ο κινητήρας, ενεργοποιούμε το τσοκ και εκκινούμε την μηχανή εκ νέου μέχρι να ξανασβήσει. Όταν σβήσει και δεύτερη φορά, η μηχανή σας είναι έτοιμη για αποθήκευση.

Αν δεν εφαρμοστεί η διαδικασία αποθήκευσης σωστά το αποτέλεσμα θα είναι να βουλώσει το καρμπυρατέρ και δεν θα είναι δυνατόν να εκκινήσει ο κινητήρας την επόμενη φορά που θα τον χρειαστείτε. Η αντιμετώπιση αυτής της βλάβης διορθώνετε με αντικατάσταση του καρμπυρατέρ ή τον καθαρισμό αυτού και πραγματοποιείται μόνο από εξιδεικευμένο τεχνικό. Όπως καταλαβαίνετε είναι κάτι το οποίο είναι απαραίτητο για να αποφύγετε τυχόν προβλήματα στο μέλλον. Κάτι τέτοιο μπορεί να το διαπιστώσετε αν μετά από αποθήκευση μακράς διάρκειας ο κινητήρας σας δεν εκκινεί. Τότε μπορείτε να δοκιμάστε να εκκινήσετε το εργαλείο σας με τον παρακάτω τρόπο: Αφαιρέστε το μπουζί και ρίξτε 3 έως 4 σταγόνες καυσίμου με λάδι για δίχρονους κινητήρες μέσα στον κύλινδρο ή σκέτη βενζίνη αν πρόκειται για τετράχρονο κινητήρα. Τοποθετείστε το μπουζί και προσπαθήστε να εκκινήσετε τον κινητήρα με λίγο γκάζι και το τσοκ απενεργοποιημένο.

Πρώτη Χρήση Του Θαμνοκοπτικού Σας

Κατά την πρώτη χρήση του χλοοκοπτικού μηχανήματός σας θα πρέπει να προσέξετε να μην χρησιμοποιείτε το μηχάνημα σε πλήρες φορτίο. Συνιστάται να χρησιμοποιείτε το μηχάνημα με διαλείμματα ικανά να ρίξουν την θερμοκρασία του κινητήρα σας. Κατά την λειτουργία δεν θα πρέπει να υπερβαίνετε το μισό της διαδρομής του γκαζιού και να μην διατηρείται τις στροφές του κινητήρα σταθερές. Οι στροφές του κινητήρα κατά την φάση του στρωσίματος θα πρέπει να αυξομειώνονται. Η παραπάνω διαδικασία θα πρέπει να τηρηθεί για δύο πλήρη ντεπόζιτα καυσίμου. Ιδιαίτερη σημασία θα πρέπει να δώσετε και σε αυτή τη διαδικασία καθώς το σωστό στρώσιμο εξασφαλίζει και την μακροζωία του κινητήρα σας.

Διαδικασία Πρώτης Εκκίνησης Του Θαμνοκοπτικού Σας

Αρχικά ετοιμάζουμε μείγμα αμόλυβδης βενζίνης και λαδιού μίξης για δίχρονους κινητήρες το οποίο να συμφωνεί ή να υπερβαίνει τις προδιαγραφές API TC JASO FC ISO-L-EGD. Έπειτα τοποθετήστε το μείγμα στο δοχείο καυσίμου. Κατόπιν πιέστε το πρίμε για να εξαερώσετε και να τροφοδοτήσετε το κύκλωμα καυσίμου με καύσιμο,πιέστε περίπου 12 φορές. Στη συνέχεια ενεργοποιείστε το τσοκ και τον διακόπτη ανάφλεξης. Τραβήξτε την χειρόμιζα μέχρι ο κινητήρας να προσπαθήσει να εκκινήσει. Μετά τον χαρακτηριστικό ήχο προσπάθειας εκκίνησης, απενεργοποιείται το τσοκ και τραβήξτε την χειρόμιζα. Εφόσον πάρει εμπρός αφήστε τον κινητήρα στο ρελαντί μέχρι να φτάσει σε θερμοκρασία λειτουργίας. Επίσης θα πρέπει να ξεκινήστε την διαδικασία στρωσίματος αν χρησιμοποιείτε για πρώτη φορά τον κινητήρα του εργαλείου σας, όπως περιγράφεται πιο πάνω αλλά και στο εγχειρίδιο χρήσης.

Μερικές Ακόμα Χρήσιμες Συμβουλές

Παρακάτω σας δίνουμε κάποιες ακόμα χρήσιμες συμβουλές που αφορούν τα θαμνοκοπτικά και χλοοκοπτικά μηχανήματα. Κάτι το οποίο δεν θα πρέπει να παραλείπετε ποτέ είναι το σέρβις και ο προληπτικός έλεγχος. Διότι το σέρβις και ο προληπτικός έλεγχος εξασφαλίζουν την καλύτερη δυνατόν λειτουργία του μηχανήματος σας σε όλες τις συνθήκες. Όλα τα μηχανήματά σας θα πρέπει να κάνουν έγκαιρα σέρβις πριν από την περίοδο κατά την οποία θα γίνει η χρήση τους ή όποτε συμπληρώσουν τις ώρες λειτουργίας που προβλέπει ο κατασκευαστής. Αν δεν έχετε κάνει ακόμα την επιλογή σας σε Θαμνοκοπτικό μηχάνημα μπορείτε να ενημερωθείτε από άλλο άρθρο μας για την επιλογή θαμνοκοπτικού μηχανήματος.

Προτεινόμενα Θαμνοκοπτικά Εργαλεία

https://ergalia.gr/thamnokoptika-venzinokinita/14703–62cc.html?search_query=691037&results=1
KRAFT – Θαμνοκοπτικό Βενζ/το Διαιρούμενο 62cc
Με ισχύ 3.0HP, άξονα Διαιρ. ∅ 26mm, και βάρος: 8,2kg αποτελεί μια οικονομική λύση σε όσους θέλουν ένα αξιόπιοστο θαμνοκοπτικό μηχάνημα. Περιλαμβάνει: Τρίφτερο δίσκο κοπής ∅ 255 x 1,6 mm, κεφαλή μεσινέζας με νήμα κοπής, ιμάντα ανάρτησης 4 σημείων, κλειδιά συναρμολόγησης -συντήρησης και δοχείο ανάμιξης καυσίμου-λαδιού.

https://ergalia.gr/thamnokoptika-venzinokinita/16852–.html?search_query=691055&results=1
KRAFT – Βενζινοκίνητο Θαμνοκοπτικό Διαιρούμενου Άξονα Επινώτιο (πλάτης)
Έχοντας κυβισμό 52cc, ισχύ 3.0Hp, άξονα Διαιρουμ. ∅ 28mm και βάρος 11kg σίγουρα δεν θα σας αφήσει αδιάφορους! Περιλαμβάνει: Τρίφτερο δίσκο κοπής ∅ 255 x 1,6 mm, κεφαλή μεσινέζας με νήμα κοπής, κλειδιά συναρμολόγησης – συντήρησης, δοχείο ανάμιξης καυσίμου-λαδιού.

https://ergalia.gr/thamnokoptika-venzinokinita/14713-hbc-520-52cc.html
HYUNDAI – HBC 620 Θαμνοκοπτικό Δίχρονο 63cc
Μια ιδανική επιλογή αποτελεί το Θαμνοκοπτικο της Hundai με κινητήρα δίχρονο και κυβισμό 63cc και ισχύ 3Hp. Περιλαμβάνει: Διπλή περιστρεφόμενη χειρολαβή, αντιδόνηση, δίσκο, κεφαλή μεσινέζας & διπλή τιράντα.

https://ergalia.gr/thamnokoptika-venzinokinita/14462-pb-7200-72cc.html?search_query=PB+7200&results=5
NAKAYAMA – PB 7200 Θαμνοκοπτικό Βενζίνης 72cc
Ένα θαμνοκοπτικό με κυβισμό 72cc, ισχύ 3.8Hp και Διαμ. σωλήνα: Ø 28mm μονοκόματη και βάρος: 8.3kg σίγουρα δεν θα σας αφήσει αδιάφορους! Περιλαμβάνει: διπλή εξάρτηση, δίσκο πριονωτό καρβιδίου Ø255mm και κεφαλή μεσινέζας αλουμινίου.

https://ergalia.gr/thamnokoptika-venzinokinita/11561-746t.html?search_query=746t&results=1
OLEO-MAC – 746T Θαμνοκοπτικό βενζίνης + Σύστημα κοπής και Εξάρτυση
Ένα θαμνοκοπτικό μηχάνημα υψηλών προδιαγραφών καθώς διαθέτει κινητήρα αερόψυκτο – δίχρονο, με κυβισμό 45.7cc και ισχύ 2.5Hp. Επίσης η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ είναι 1.5lt και το καύσιμο που χρησιμοποιεί είναι μίξη αμόλυβδης βενζίνης με λάδι 40:1.

Leave a Reply

Your email address will not be published.